Home » Verzending, Retouren & Klachten

Verzending, Retouren & Klachten

Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen geplaatst op werkdagen versturen we binnen 24 uur. Bestellingen ontvang je gemiddeld binnen 2 en uiterlijk 3 werkdagen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verzendkosten bedragen:

Verzendkosten High Tea box: 3,59
Verzendkosten bij meerdere High Tea boxen naar hetzelfde adres: €6,-
Verzendkosten Brievenbus thee: Gratis
Verzendkosten bij meerdere Brievenbus thee's naar hetzelfde adres: Gratis

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na verzending plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.


Retouren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retoursturen naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het retourformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@teagift.nl of gebruik te maken van het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.