Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen geplaatst op werkdagen versturen we binnen 24 uur. Bestellingen ontvang je gemiddeld binnen 2 en uiterlijk 3 werkdagen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Heb je een spoedbestelling? Neem contact met ons op via info@teagift.nl en we proberen je bestelling zo snel mogelijk te versturen.


Past de TeaGift door de brievenbus?

Jazeker, alle TeaGift cadeau's zijn zo samengesteld dat ze in elke brievenbus passen.


Ik wil het als cadeautje versturen.

Alle TeaGift cadeau's zijn zo gemaakt dat ze perfect zijn als cadeautje. Voer een alternatief afleveradres in bij het bestelproces en de TeaGift wordt daarheen verstuurd. Je kan de bestelling natuurlijk ook naar jezelf versturen om de TeaGift daarna persoonlijk te geven.


Ik wil meerdere mensen een TeaGift versturen, kan dat?

Per bestelling kun je één afleveradres invullen. Wil je dus naar meerdere adressen een TeaGift sturen, dan moet je elke keer een nieuwe bestelling aanmaken. Wil je de TeaGift naar jezelf sturen om ze daarna persoonlijk af te geven, dan is het natuurlijk geen probleem om dat via één bestelling te doen.


Moet ik een account aanmaken?

Nee, dat hoeft niet. Je kan ook zonder een account een bestelling bij ons plaatsen.


Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Je kunt een kortingscode in de winkelwagen invoeren. De korting wordt direct verrekend.


Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren verschillende verzendkosten.

Verzendkosten High Tea box: 3,49
Verzendkosten bij meerdere High Tea boxen naar hetzelfde adres: €6,-
Verzendkosten Brievenbus thee: Gratis
Verzendkosten bij meerdere Brievenbus thee's naar hetzelfde adres: Gratis


Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, het verzendadres nog wijzigen?

Na ontvangst van jouw bestelling gaan we hier direct mee aan de slag. Maar zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is het in sommige gevallen nog mogelijk, neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact met ons op per email. Eventueel kunnen we de wijziging nog handmatig aanpassen.


Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen aan de bestelling?

Na ontvangst van jouw bestelling gaan we hier direct mee aan de slag. Maar zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is het in sommige gevallen nog mogelijk, neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact met ons op per email. Eventueel kunnen we de wijziging nog handmatig aanpassen.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Na ontvangst van jouw bestelling gaan we hier direct mee aan de slag. Maar zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is het in sommige gevallen nog mogelijk, neem in ieder geval zo spoedig mogelijk contact met ons op per email. Mogelijk kunnen we je bestelling nog handmatig annuleren. Mocht dat niet meer mogelijk zijn, dan kan je de bestelling nog altijd via de retourprocedure terug sturen.


Ik wil mijn bestelling retourneren.

Kijk voor onze retourprocedure op onze: Verzending & retouren pagina.


Waarom kan ik mijn bestelling niet naar het buitenland versturen?

Op dit moment versturen we alleen nog maar naar adressen in Nederland. Mogelijk gaan we op termijn wel adressen in het buitenland toestaan.


Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen via iDEAL en Bancontact.


Ik wil als bedrijf een bestelling plaatsen.

Ga naar onze zakelijke pagina voor meer informatie. Bedrijven kunnen ook gepersonaliseerde boxen met bijvoorbeeld hun logo bestellen.


Ik heb een bestelling geplaatst en ontvang graag een factuur.

Dat is geen probleem. Mail je bestelnummer naar info@teagift.nl met de vermelding dat je graag een factuur ontvangt. Dan maken wij die zo snel mogelijk voor je in orde.


Importeren jullie de thee zelf?

Nee, wij importeren de thee niet zelf. Deze kopen wij in bij een Nederlandse leverancier. 


Wie zit er achter TeaGift?

Ga naar de Over ons pagina en lees alles over ons.


Ik heb een andere vraag.

Stuur je vraag naar info@teagift.nl en we proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.